18:33 Сценарий ко Дню матери 2015 | |
Ведущий: Мы здесь сегодня собрались, Чтобы поздравить наших мам, Большого счастья и здоровья Мы от души желаем Вам! Пусть, день чудесный этот, снежный, Запомнится как самый нежный! Как самый радостный и милый, Веселый, добрый и красивый! Мы поздравляем наших мам И это так приятно нам. Вед: Алдынхунум Ак-Кок дээрим Иечерим Эргимавам Эш-оорум, башкыларым Амыр-ла, амыр! Дорогие наши мамы, бабушки! От всей души поздравляем вас Днем Матери. Желаем вам всяческого благополучия, пусть вам всегда будет хорошо, пусть вас ценят всегда дома и на работе, пусть украшают крепкое здоровье, доброта окружающих и благодарное восприятие жизни! От имени коллектива детского сада позвольте поздравить вас с прекрасным праздником Днем Матери. 1 этап. Визитная карточка. Каждая участница должна представить себя (место работы, хобби, семью и. т. д) . Мама - (Ф. И. О) ___ Мама - (Ф. И. О) ___ Мама - (Ф. И. О) ___ Мама - (Ф. И. О) ___ Мама – (Ф. И. О) ___ Ажы-толдункелиройунбодапчоруур Авазыдегалдынсостуг Кижи кайдал Ынчангаштынава Кижи ыдыкшылдыг Ырыларгаалгапйорээпчоруулунар. Ыры: «Ава, ава, авам» исполняет ансамбль девочек младшей группы «Улыбка» Мама, мамочка… Сколько тепла таит это магическое слово, которое называет самого дорогого, близкого человека. Мама учит нас быть мудрыми, дает советы, заботится о нас. «Ава кижиден эн-не буянныг, эн-не кежиктигболгаш эн-не шынзыгчорукэгелепунер». Ава дугайындачежехойырылар, шулуктерболгашулегердомактар бар деп. А силераваларкайы–хиреулегердомактарбилирсилер. Бичииойнапсактыпкээр бис бе? Мен улегердомактыэгелепбээримгесилертондурерсилер. Шынболгашмурнайчугаалаанавагачечексунар бис. 1. Иекорбээнинкызыкоор…. Ада корбээниноглукоор. 2. Ада созунажырыпболбас… . Иесозунижипболбас. 3. Кысуругиезинмактаар…. Оолуругадазынмактаар. 4. Иекижининсагыжы …. Толундетудуш. 5. Булутаразындахункараачылыг… Чонаразындаиекараачымчак. 6. Куш уязынгаынак… Кулуниезингеынак. 7. Кижи толунгеынак… . Ыткоданынгаынак. 8. Иелигкысшевер… . адалыгоолтомаанныг. Вед: Авадепсосадаттынгыр, бижиттингир Артында-ла чылыг, чымчак, хоюгчараш Ынайчаштанаваларныхундуленер Ынак чурек аас-кежиинсоннепчоргар! Вед: Оолдараваларга белек кылдыршулуктерооренипалганнар. (монтаж стихов мальчиков) . Айым-биле хунумышкаш Айдын, чырыкчуве-лечок Авам-биле ачамышкаш Авыралдыг улус-ла чок. (Начын) . Ажы-толу бистерге Авыралдыгавайым Ачы-дузанчандырып Ажыл-ишчиболур мен (Радмир) . Мама так тебя люблю Что незнаю прямо Я большому кораблю Дам названье «Мама» (Данил) . Авайыммээнкежээкижи Анаачерлетурбаскижи Авамга мен дузалаар мен А оонсоондаойнаар мен (Айдыс) . 2 этап: «Пантомимо» Мама получает записку с началом стихотворения и подсказкой-пантомимой показывает движения персонажей стихотворения, а вы, остальные угадываете и рассказываете стихотворение до конца. Варианты: -«Идет бычок, качается… » -«Уронили мишку на пол… » -«Зайку бросила хозяйка… » -«Наша Таня громко плачет… » -«Мишка косолапый… » -«Самолет построим сами… » Вед: Авамсозуэргелелдиг, Авамхолуалдын-на Авайсээнбайырлалын, Аажокхоглепойнаалам! А сейчас мы спляшем- Праздник будет краше. Танцы «Ховаганнар»бичииуругларболуутанцылапкууседир. Вед: Эштиг-оорлуг, чоннугчолдуг Ээлдекчанныгмээнавам Опей ырынырлапчорааш, Остурупкаанынакавам. 3 этап: Хундулугавалар! Уругларынаргакежээудуурда опей ырыырлапбериптурарсилербе? Бобайырлалдауругларынарга опей ырыданырлапбээриндилеп тур бис. Вед: Авамменичаяагаштын Ажыл-ишкеооредипкаан Ынчангаштынынакуруун Ыры-шулуунбараалгатым Вед: Уруглараваларга белек кылдыршулуктеринбараалгадыпбээрлер. (Монтаж стихов девочек о маме) . Мама, мама, мамочка Я тебя люблю Я тебе весеннюю Песенку спою (Алекмаа) . Энерелдигынакавай Эргим, чассыгкызынмени Эргеледипчассыткаштын Элетпейностурген сен (Айлира) . Маму я свою люблю Ей подарок подарю- Обниму и поцелую Маму дорогую. (Ангелина) . Эргеледипчассыдар, Эргимынакавайым. Экидиртипмактадып, Эресболуп озер мен. (Д. Айлуна) . Авай, авай, ынакавай Авай, авай, мээнавам Ажы-толуназырапкаан Аажокчарашмээнавам. (Долума) . 4 этап: Амболза ада-иесилернинугаангыр-сагынгырынарныхынаптаалынар. Мен айтырыгларсалырымгахарыылаарсилер. Айтырыгларорусдылкырында. «В мире сказок». Сейчас мы проверим память и наблюдательность наших мам. Нужно ответить на вопросы. 1. В какой сказке первые показан механизм семейного подряда( «Репка») . 2. Сколько раз старик ходил к морю в «Сказке о рыбаке и рыбке»? Что приносил невод и что просил старик? (Шесть раз ходил старик к морю: первый раз ходил- пришел невод с одною рыбкой; второй раз- просил корыто, третий раз- избу; четвертый- жена хочет быть столбовою дворянкой; пятый- вольною царицей; шестой раз- владычицей морскою) . 3. Сколько раз князь Гвидон летал в царство царя Салтана и в кого он при этом превращался? (три раза: комар, муха, шмель) . 4. Как звали героев сказки» Теремок»? (Мышка- норушка, Лягушка- квакушка, Зайчик- побегайчик, Лисичка- сестричка, Волк- зубами щелк, Медведь) . Танцы «Аъдым» кууселдеде бичи группаныноолдарболуу. Амсоолгу5-ки этап. Бажынгаонаалга. Аваларгабажынгаонаалгабээр бис, уругларынаргаойнаар-кыстандаарап азы аргыыр, таарыштырдаарап, аргыыры-биле хевиндаарапаргыыр, .Боонаалганы конкурс кылдырчарлаар бис. Эн экиойнаар-кыскылганаванышаннаар. Срогу декабрь 15-ке чедир. Ойнаар-кыстаруругларынарга белек кылдырартыпкаар. Ыры «Арыкчыгаш» бичи болуктунуругларыырлапкууседир. Ынчангашмоон-биле авалархунунгетураскаатканмоорейивисдоозулду. | |
|
Всего комментариев: 0 | |